Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Kupujúci je povinny tovar po jeho prevzatí prekontrolovať tak, aby zistil prípadné chyby a závady na výrobku. Prípadne závady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firmy (ideálne emailom). Za závady vzniknuté prepravcom neručíme (je potrebné spísať škodový/reklamačný zápis s prepravcom).
Na tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady.
Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným používaním
b) vady vzniknuté nesprávnym používaním výrobku
Upozornenie: opotrebovanie kožených remienkov, vybitá batéria, poškodené sklíčko, bežné opotrebenie výrobku používaním, zatopené hodinky cez povytiahnutú korunku, vypadnutá/zlomená korunka alebo vypadnutie/uvoľnenie kamienkov (možnosť servisu doplnenia vypadnutých kamienkov, po preverení ich dostupnosti, vieme zrealizovať v rámci zachovania dobrých vzťahov so zákazníkom) nie sú predmetom záručných opráv.
Postup pri reklamácií:
1. reklamovaný produkt zašlite ako balíkovú zásielku (nie na dobierku a nie kuriérskou službou), Slovenskou poštou na adresu: CANADA 2015 s. r. o., P.O.BOX 263, Vlastenecké námestie 4, 851 01 Bratislava
Jedná sa o odberné miesto, odkiaľ je zásielka následne prepravená priamo do sídla našej spoločnosti. Po fyzickom prebratí zásielky Vás budeme informovať a Vašu žiadosť obratom spracujeme.
2. vyplňte a vytlačte reklamačný protokol tu:
Vyplňte prosím všetky modré bunky. Príklad:
1.Meno a priezvisko
Meno a priezvisko majiteľa, ale aj Meno a priezvisko objednávateľa (uvedené na faktúre) v prípade, že nie je totožné.
2. Tovar zakúpený u
Timestore.Sk alebo Timestore.Cz
3. Číslo dokladu
Variabilný symbol - číslo objednávky
4. Reklamovaný tovar
Kód tovaru z faktúry (napr. Casio GA-100-1A1ER)
5. Popis závady, predmet reklamácie
Príklad: hodinky sa rosia, meškajú, nefungujú, odpadnutý index, nefunkčný displej/analóg, odpadnutá ručička, nefunguje tlačítko, zatopené hodinky, hodinky meškajú XY minút/sekúnd za deň/týždeň, nefunkčný chronograf alebo iná funkcia
Ako správne zabaliť tovar, ktorý posielate do eshopu:
- Používajte kvalitný obalový materiál: Ideálnym obalom je tvrdý a dostatočne pevný kartón alebo kartónová krabica. Zvláštnu pozornosť venujte nepriepustnosti a odolnosti obalového materiálu. Vlhkosť či opotrebenie obalového materiálu môže zásadne ovplyvniť jeho schopnosť chrániť obsah zásielky.
- Použite vhodnú veľkosť krabice: Obal zásielky by mal vždy zodpovedať tomu, čo je vnútri. Obsah zásielky by mal byť fixovaný a nemal by sa v prepravnom obale voľne pohybovať, ale ani vyčnievať von.
- Vyplňte voľný priestor fixačným materiálom: Voľné miesto vnútri zásielky vyplňte ľubovoľným mäkkým materiálom, napr. novinami, roztrhaným kartónom alebo vzduchovými vankúšikmi. Prepravovaný obsah musí byť fixovaný, tovar by sa nemal v prepravnom obale voľne pohybovať.
- Poriadne krabicu zalepte: Zásielku zalepte tak, aby z nej nič nemohlo vypadnúť. Najlepším spôsobom je lepenie do kríža. V prípade potreby prelepte zásielku aj na rizikových miestach (napr. spoje na hranách).
- UPOZORNENIE: pokiaľ zvolíte na prepravu tovaru listovú obálku, eshop nenesie zodpovednosť za prípadnú stratu obsahu. Reklamačný poriadok našich dopravcov tento typ straty hodnotí ako nevhodné balenie zo strany odosielateľa a zodpovednosť za stratu plne preberá zákazník.
Vašu reklamáciu vybavíme čo možno najrýchlejšie, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia
Presné znenie reklamačného poriadku môžete nájsť na stránke obchodných podmienok v bode 8.