Sledovanie zásielky si viete preveriť v e-maile o vyexpedovaní Vašej objednávky, kde je možné kliknúť na odkaz, ktorý Vás priamo presmeruje na stránku dopravcu, kde môžete sledovať pohyb Vašej zásielky.
V prípade overenia pohybu zásielky v deň expedovania Vašej objednávky, môže stránka zobrazovať len prijaté dáta o Vašom balíku, čo neznamená, že ešte nedošlo k expedícií. Jednotlivé zásielky musí daný dopravca najprv fyzicky prevziať. Po spracovaní balíka dopravcom sa automaticky zobrazia aktuálne informácie o jeho pohybe.
Dopravcovia a doručenie po vyexpedovaní:
DPD – spravidla do 24 h po dni vyexpedovania (V aktuálnom období počítajte s onerskorením +1 pracovný deň)
Packeta (odberné miesta & kuriér) – 1-2 pracovné dni po dni vyexpedovania (V aktuálnom období počítajte s onerskorením +1 pracovný deň)
Ak je vaša zásielka na ceste alebo doručovaná dlhšie, ako je uvedený čas doručenia, okamžite nás kontaktujte. V tomto prípade je naša firma ako odosielateľ zásielky povinná podať žiadosť o začatie reklamačného konania u dopravcu.
Ak vaša objednávka zahŕňa službu Garancia doručenia, ako odosielateľ nečakáme na výsledok reklamácie a automaticky sa snažíme zabezpečiť doručenie nového modelu / novej objednávky / vrátenie peňazí, ak je to potrebné, do 24 hodín.
Ak vaša objednávka nezahŕňa službu Garancia doručenia, budeme sa snažiť zabezpečiť doručenie nového modelu/novej objednávky/vrátenie peňazí čo najskôr.
Zákaznícka linka +421 2 33 32 91 19, od pondelka do piatka (9:00 - 15:00)
e-mail: info@timestore.sk