1. Čo znamená garancia doručenia?
Nejde o garanciu dodania do termínu, ktorý vidíte pri jednotlivých produktoch na stránke. Služba garancia doručenia znamená, že v prípade straty zásielky nečakáme, kým sa vybaví reklamácia s dopravcom, ale zasielame zákazníkovi nový tovar. Reklamáciu s dopravcom následne riešime my.
2. Dostanem k tovaru záručný list?
Záručný list k tovaru nie je dodávaný. Ako záručný list slúži zákazníkovi faktúra k zakúpenému tovaru.
3. Aká je záruka na zakúpený tovar?
Na všetok tovar, ktorý predávame na stránke, je záruka 2 roky. Výnimku predstavujú hodinky Citizen, na ktoré sa vzťahuje záruka až 5 rokov. Špecifickými sú produkty z kategórie Second Hand. Poskytujeme na ne záručnú dobu v lehote 1 roku – s výnimkou poškodených častí, ktoré nepodliehajú záruke.
4. Produkty sú originálne alebo napodobeniny?
Všetky produkty, ktoré predávame na našich stránkach, sú originály od európskych dodávateľov. Originalitu si viete overiť v autorizovanom obchode danej značky, prípadne v autorizovanom servise.
5. Dostanem k nákupu certifikát pravosti?
Takýto certifikát si ako predajca nevyhotovujeme – k produktom teda nie je dodávaný. Je možné, že iný predajca si tieto certifikáty vydáva – my však nie. Originalitu si ale viete overiť v autorizovanom obchode danej značky, prípadne v autorizovanom servise.
6. Tovar, ktorý predávate, je nový, nenosený a nevystavovaný?
Všetok tovar, ktorý predávame na našich stránkach, je nový, nenosený, nevystavovaný a nepoškodený. Výnimku predstavujú jedine produkty zo sekcie Second Hand, ktoré majú drobné chyby, poškodenie presne objasnené vo svojich popisoch. Poškodenie, chybay sa odzrkadľujú aj na cene produktu.
7. Dostanem zakúpený tovar v originálnom balení?
Všetky produkty sú dodávané v originálnom balení tak, ako nám prišli priamo od dodávateľa.
8. Aké sú podmienky vrátenia tovaru?
Zákonom stanovená doba na vrátenie a výmenu tovaru je 14 dní od prebratia zásielky. My však za štandardných podmienok umožňujeme vrátiť, vymeniť tovar až do 30 dní v nepoškodenom a nenosenom stave. Predĺžená doba vrátenia sa môže týkať špeciálnych akcií alebo objednávok uskutočnených v určitých obdobiach – napríklad pred Vianocami. Preto vám odporúčame v tomto smere sledovať všetky novinky na našich stránkach.
9. Ak je vrátený tovar poškodený mojou vinou, uplatňujete si zrážku z ceny produktu?
Zákonom stanovená doba na vrátenie a výmenu tovaru je 14 dní od prebratia zásielky. Tovar však nemôže byť nosený ani používaný, pričom nesmie javiť známky používania. V opačnom prípade máme nárok na percentuálnu zrážku z ceny, ktorá je komunikovaná po našom fyzickom prebratí tovaru.
10. Kde nájdem manuál k zakúpeným hodinkám?
Manuál k zakúpeným hodinkám je aj kvôli šetreniu prírodných zdrojov zasielaný v expedičnom emaile, teda nie v tlačenej forme. Môže sa ale stať, že systém automaticky nepriradí k danému emailu prislúchajúci manuál. V takom prípade zákazníkovi nepríde. Pokojne nás však kontaktujte a na vyžiadanie vám ho pošleme emailom.
11. Akú dopravu môžem využiť pri objednávke?
Môžete si zvoliť buď doručenie kuriérom SPS, pomocou služby Packeta (balík bude umiestnený do vami zvoleného boxu), alebo kuriérom Packeta HD. Podrobný popis jednotlivých možností nájdete na samostatnej stránke.
12. Aká je cena dopravy?
Cena dopravy sa odvíja od viacerých faktorov. Záleží nielen na tom, aká je hodnota objednávky, ale taktiež od toho, či budete platiť online, prevodom na účet alebo na dobierku. Podrobný cenník nájdete na samostatnej stránke.
13. Je možné využiť službu gravírovania?
Službu gravírovania aktuálne v ponuke nemáme. Zákazník si však môže dať urobiť na tovar vlastné gravírovanie u iného poskytovateľa takýchto služieb. Na takto upravený tovar sa ale následne nevzťahuje možnosť výmeny ani vrátenia.
14. Môžem si objednať darčekové balenie alebo kartičku s odkazom?
V súšasnej dobe neponúkame možnosť darčekového balenia alebo kartičkových prianí. Tovar posielame v originálnom balení daného výrobku, zabalený v prepravnej krabičke.
15. Je možné objednať náhradné diely, náramky či remienky?
V súčanosti neposkytujeme možnosť objednania náhradných dielov, náramkov, remienkov a iného. Ak máte záujem o náhradné diely, odporúčame vám kontaktovať buď renomovaného hodinára vo vašom okolí, alebo autorizovaný servis danej značky.
16. Potrebujem reklamovať hodinky, ktoré už nie sú v záruke. Čo robiť v takom prípade?
Neposkytujeme pozáručný servis. Pokiaľ nastanú problémy s tovarom po uplynutí záručnej doby, odporúčame vám kontaktovať buď renomovaného hodinára vo vašom okolí, alebo autorizovaný servis danej značky.
17. Ako mám reklamovať tovar?
Podrobný postup reklamácie tovaru sme pre vás spísali na samostatnej stránke.
18. Ako postupovať, keď mi prišiel poškodený tovar?
Tovar je potrebné skontrolovať bezprostredne po jeho doručení. Prípadné poškodenie je nutné nahlásiť telefonicky alebo najlepšie emailom do 24 hodín od prebratia a spozorovania poškodenia. Do emailu čo najpresnejšie popíšte dané poškodenie a priložte detailné fotky poškodenia, krabičky aj produktového čísla. Keď nám príde email s týmito fotkami do 24 hodín, situáciu obratom preveríme. Následne vás budeme kontaktovať s možnosťami vyriešenia situácie k vašej spokojnosti.
19. Ako postupovať pri výmene tovaru a prípadnom doplácaní, resp. vrátení rozdielu?
Za štandardných podmienok umožňujeme vrátiť, resp. vymeniť, tovar až do 30 dní v nepoškodenom a nenosenom stave. Ak si pri výmene tovaru vyberiete lacnejší produkt a vo formulári zadáte číslo vášho účtu, rozdiel v cene vám vrátime späť na účet. Pokiaľ si vyberie drahší model, rozdiel doplatíte buď prevodom na účet, alebo prostredníctvom dobierky – podľa toho, aká forma úhrady bola zvolená pri pôvodnej objednávke.
20. Ako mám postupovať pri zadaní zlých údajov v objednávke?
Čo najskôr nás kontaktujte emailom alebo telefonicky. Zmena je možná, pokiaľ objednávka ešte nebola expedovaná.
21. Na čo slúži vodotesnosť hodiniek?
Vodotesnosť predstavuje odolnosť hodiniek voči vode a vlhkosti. Štandardne sa udáva v atmosférach (ATM), baroch alebo metroch. Vyjadruje, do akej miery sú konkrétne hodinky schopné odolávať preniknutiu vlhkosti či vody do vnútorného ústrojenstva. Ak výrobca udáva, že sú hodinky odolné napríklad na úrovni 5 ATM, neznamená to, že si ich môžete vziať na potápanie do hĺbky 50 m. Testovanie odolnosti hodiniek voči vode totiž prebieha v pokojných podmienkach bez prúdu či iných vonkajších vplyvov.
- Vodotesnosť hodiniek 30 m / 3 ATM – odolnosť voči vzdušnej vlhkosti a dažďu.
- Vodotesnosť hodiniek 50 m / 5 ATM – zodpovedá odolnosti voči vode pri umývaní rúk a riadu, prípadne pri sprchovaní sa.
- Vodotesnosť hodiniek 100 m / 10 ATM – odolnosť voči vode pri kúpaní sa, plávaní, potápaní sa bez prístrojov a pri rôznych vodných športoch.
- Vodotesnosť hodiniek 200 m / 20 ATM – rovná sa odolnosti voči vode pri potápaní sa s kyslíkovým prístrojom.
- Vodotesnosť hodiniek 500 až 1000 m / 50 až 100 ATM – profi kategória zodpovedajúca bezproblémovému hĺbkovému potápaniu.
22. Čo nespadá pod záručný servis?
Pod záručný servis nespadajú vady spôsobené mechanickým poškodením. Predmetom reklamácie sú výrobné chyby a funkčné problémy vzniknuté v záručnej dobe. Záručný servis nebude uplatnený v prípade:
- ošúchaných, poškodených, popraskaných, roztrahných či rozleptaných remienkov,
- mechanického poškodenia, napr. prasknutia, sklíčok nárazom, pádom a podobne,
- vytrhnutia korunky, vypadnutia kamienkov, straty skrutiek a podobne,
- záujmu o výmenu batérie po uplynutí 6 mesiacov od kúpy,
- akéhokoľvek poškodenia puzdra, remienka či náramka,
- poškodení prameniacich z nevhodného zaobchádzania s hodinkami alebo nesprávnej starostlivosti o hodinky,
- poškodení zapríčinených vodou (pokiaľ nejde o potápačské hodinky s vodotesnosťou minimálne 100 ATM,
- prasknutia keramiky u hodiniek s keramickým náramkom alebo puzdrom.
V žiadnom prípade nenastavujte hodinky medzi 21:00 a 5:00. Môže to vážne poškodiť ich mechanizmus.
23. Ako overím, že hodinky naozaj nefungujú?
Vždy postupujte podľa manuálu. Vytiahnite korunku a nastavte čas. Následne je potrebné korunku vrátiť do pozície 0. Ak je sekundová ručička v pohybe a hodinky idú – všetko je v poriadku. Pokiaľ je sekundová ručička nehybná, odsledujte minútovú ričičku. Je totiž možné, že sekundová ručička slúži ako stopková, a preto sa nehýbe. Čo sa týka hodiniek na solárny pohon, treba ich poriadne nabiť na svetle. Rovnako tak aj kinetické hodinky je nevyhnutné nabiť, v tomto prípade však pohybom, aby fungovali. Ak niečo nie je s hodinkami v poriadku, kontaktujte nás emailom alebo telefonicky.
24. Aká je záruka na batériu?
Záruka na batériu nie je zákonom stanovená. Avšak, v rámci posilnenia a udržania dobrých vzťahov so zákazníkmi ju ponúkame až 6 mesiacov od zakúpenia hodiniek. Výmenu batérie v záručnej dobe si vie zákazník zrealizovať v renomovanom hodinárstve. Poplatok za tento úkon preplácame priamo na účet do výšky 10 EUR. Doklad o výmene batérie spolu s číslom účtu nám zašlite na náš email info@timestore.sk. Pokiaľ hodinky po výmene batérie v hodinárstve nefungujú, pošlite ich k nám na reklamáciu. Druhý spôsob výmeny batérie je taký, že hodinky pošlete priamo k nám. Poplatok za poštovné náklady preplatíme do výšky 5 EUR, pričom výmena batérie je v tomto prípade bezplatná.
25. Čo znamená označenie Second Hand?
Na našej webovej stránke nájdete aj tovar s označením Second Hand. Tieto produkty sú zoskupené v samostatnej kategórii. Okrem toho, tieto modely majú pri fotke oranžový štítok s nápisom Second Hand. Keďže každý produkt z kategórie Second Hand má inú vadu,chybu, je potrebné pozorne čítať popisy pri jednotlivých modeloch. Prvá fotografia pri produkte je vždy ilustračná, originálna od výrobcu. Na ďalších fotografiách už môžete priamo vidieť chybu, poškodenie, zmenu remienka či náramka a podobne.
26. Čo robiť, keď mám záujem o momentálne nedostupný model?
Veľmi nás to mrzí, no takéto modely máme od dodávateľov potvrdené ako nedostupné. Žiaľ, nemáme bližšiu informáciu, či je model nedostupný z dôvodu dočasného pozastavenia výroby, alebo bola výroba tohto kúsku úplne ukončená. Nedokážeme ho tak pre vás dožiadať ani na objednávku. Môžete však sledovať produktovú stránku daného modelu, či sa náhodou nezmení jeho dostupnosť.
27. Máte kamenné predajne?
V súčasnosti prevádzkujeme len internetový e-shop. Kamenné predajne nemáme.
28. Ako mám postupovať, keď moja online platba neprebehla úspešne?
Po neúspešnej online platbe nie je možné opätovne vygenerovať link na úhradu danej objednávky. Máte však 3 možnosti, ako postupovať:
- 1. Ak máte stále záujem o online platbu, kontaktujte nás. Vašu pôvodnú objednávku stornujeme a budete ju môcť urobiť ešte raz spolu s online platbou.
- 2. Objednávku vám môžeme poslať na dobierku, ktorá je však spoplatnená. V prípade záujmu nás kontaktujte a zmeníme spôsob platby.
- 3. Objednávku môžete uhradiť prevodom na účet. Nezabudnite na VS, ktorým je číslo vašej objednávky.
29. Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?
Peniaze za vrátený tovar budú poukázané späť na účet do maximálnej lehoty 14 dní od obdržania tovaru. O spracovaní vašej požiadavky vás budeme informovať emailom.
30. Ako si uplatniť zľavový kód? Môžem si uplatniť aj viacero kódov v jednej objednávke?
Zľavový kód si uplatníte hneď v prvom bode vašej objednávky (v Košíku). Vložte ho do bieleho políčka a kliknite na uplatniť kód. Odčítanie zľavy uvidíte priamo pri objednávke. Ak je zľava neplatná, resp. nespĺňa podmienky pre uplatnenie, informuje vás o tom červený text. Kombinácia viacerých zľavových kódov nie je možná.
31. Prečo sú produkty vo vašom e-shope lacnejšie ako u iných predajcov?
Ceny produktov v našom e-shope si nastavujeme sami, pričom sa neriadime odporúčanou cenou výrobcom. Práve preto sú naše ceny nižšie. Snažíme sa ich prispôsobovať tak, aby sme boli najvýhodnejší na trhu.
32. Ako môžem sledovať, kde sa nachádza moja objednávka a v akom stave je?
Po skompletizovaní objednávky vám príde potvrdzovací email. Email obdržíte aj po uhradení objednávky a tiež po jej expedovaní. V expedičnom emaile nájdete odkaz na sledovanie stavu vášho balíka.
33. Ako mám postupovať, keď chcem stornovať objednávku?
Obratom nás o tom informujte telefonicky alebo emailom. Objednávku stornujeme, pričom vám odošleme email o stornovaní. Bohužiaľ, ak je objednávka už expedovaná, nedokážeme ju stornovať. Objednávku je potrebné neprevziať, aby sa vrátila späť k nám. Následne ju stornujeme k vašej spokojnosti.
34. Môžem si objednať tovar do zahraničia?
Neposielame tovar do zahraničia. Prevádzkujeme však e-shopy na slovenskom, českom, maďarskom, rumunskom, poľskom aj slovinskom trhu. Pokiaľ máte záujem poslať balík do niektorej z uvedených krajín, odporúčame vám zrealizovať objednávku cez e-shop zodpovedajúci danej krajine.
35. Ako dlho trvá spracovanie výmeny tovaru, odstúpenia a reklamácie?
Zásielka, ktorú nám pošlete späť, bude doručená do P.O.BOX-u. Tovar si vyzdvihneme, doručíme ho do sídla firmy a následne spracovávame požiadavky postupne. Na spracovanie požiadavky od doručenia do P.O.BOX-u máme 14 dní. Hneď ako požiadavku spracujeme, či už vrátenie tovaru, alebo výmenu, pošleme vám informačný email. Finančné prostriedky za vrátený tovar vám poukážeme do 14 dní od spracovania požiadavky. Proces reklamácie je rovnaký. Na jej vybavenie máme zo zákona 30 dní.
36. Je možný nákup bez dane – Tax Free?
Nákup bez dane - Tax Free, nie je možný.
37. Je možný nákup na firmu?
Nákup na firmu u nás nie je možný. Špecializujeme sa totiž výhradne na predaj fyzickým osobám.
38. Čo mám robiť v prípade záujmu o skrátenie remienka, resp. náramku?
V súčasnosti neposkytujeme spoplatnenú možnosť úpravy remienka, resp. náramku. V rámci udržania a posilnenia dobrých vzťahov so zákazníkmi vám však môžeme bezplatne skrátiť náramok hodiniek na požadovanú dĺžku. Zmerajte si preto obvod zápästia a napíšte nám ho do poznámky k objednávke. Týka sa to len kovových náramkov s článkami. Zvyšné články odosielame spolu s tovarom v balíku. Skrátenie remienka v časoch náporu expedície ale negarantujeme.
39. Hodinky sa mi zahmlili, čo mám robiť?
Zahmlené sklíčko je vo väčšine prípadov úplne bežným javom. Ide o kondenzáciu spôsobenú prudkou zmenou teploty. Najčastejšie k nemu dochádza na vnútornej strane sklíčka a v zime, pri prechode z chladného exteriéru dovnútra, kde je výrazne teplejšie. Môže ho však spôsobiť aj náhle schladenie hodiniek – napríklad v horúcom letnom počasí po vojdení do vody. Keď sa sklíčko na vašich hodinkách náhodou zahmlí, počkajte. Pomôcť môže aj mierne zahriatie hodiniek, napríklad v rukách, alebo vysunutie korunky. Je totiž šanca, že cez pootvorenú korunku sa rýchlejšie dostane prebytočná vlhkosť von. Zahmlené sklíčko na hodinkách nie je dôvodom na reklamáciu. Preto nepanikárte a vždy radšej počkajte, či sa jemná hmla sama nevytratí. Pokiaľ pretrváva alebo prerastá do viditeľných kvapiek, tovar pošlite k nám na reklamáciu.
40. Viem si prísť osobne pozrieť, vyskúšať či prevziať tovar?
Keďže nemáme kamennú predajňu, takéto možnosti neposkytujeme. Pokiaľ by vám však náhodou zakúpený tovar z akýchkoľvek dôvodov nevyhovoval, môžete ho bezpletne vrátiť nepoškodený a nenosený až do 30 dní od jeho prevzatia.
41. Je možná množstevná zľava?
Množstevné zľavy síce neposkytujeme, no môžete využiť výhodnú zľavu na prvý nákup alebo vernostnú zľavu pre verných zákazníkov.
42. Čo mám robiť, keď mi prišiel balík poškodený alebo vykradnutý?
Poškodenie balíka je potrebné nahlásiť do 24 hodín od jeho prebratia. Budeme od vás potrebovať fotografie balíka, poškodenia aj tovaru a tiež fotografiu, kde je vidieť celú krabicu s tovarom na váhe (aj s hmotnosťou). Ak niečo v balíku chýba, budeme túto situáciu preverovať a riešiť priamo aj s dopravcom. Všetky potrebné fotografie nám pošlite na adresu timestore@timestore.cz.
43. Ako sa mám starať o zakúpený tovar?
Správnu starostlivosť o naše produkty sme pre vás prehľadne a konkrétne spísali na našich stránkach.
44. Môžem s vami spolupracovať?
Vážime si váš záujem, no v súčasnej dobe nevyhľadávame žiadne formy spolupráce. Pokiaľ by sa to náhodou zmenilo, potrebné informácie nájdete na našich stránkach.
Vrátiť sa späť.